Digital Signage
Digital Signage wykorzystuje technologię wyświetlaczy LCD i LED do dynamicznego wyświetlania reklam, komunikacji wewnętrznej oraz efektownej prezentacji treści. Ekrany reklamowe, wyświetlacze dotykowe, wolnostojące cyfrowe plakaty i monitory zewnętrzne znajdują zastosowanie w wielu branżach, np. handel detaliczny, restauracje (Digital Menu Boards), hotele, szkoły, szpitale, korporacje, dworce i lotniska, banki itp. Digital Signage stwarza przed reklamodawcami nieograniczone możliwości.
Uniwersalne rozwiązania ułatwiają tworzenie i przekaz treści pozwalających np. na przyciągnięcie uwagi przechodniów, zwiększenie zaangażowania stałych klientów oraz podnosząc świadomość marki. Najnowsze technologie multimedialne wspomagają realizację celów marketingowych, docierając do odbiorców w bardzo atrakcyjny i przekonujący sposób.
Zaawansowany system Digital Signage został zaprojektowany z myślą o elastycznym dostarczaniu materiałów w formie wideo, zdjęć, aktualności, komunikatów itp. dostosowanych do określonych grup docelowych.
Interfejs użytkownika umożliwia tworzenie atrakcyjnych wizualnie informacji, spójnych z brandingiem marki. Zarządzanie wszystkimi ekranami z dowolnego miejsca pozwala na aktualizację treści w każdym momencie, a także na pełną konfigurowalny systemu. Przekaz ukierunkowany na odbiorców może być automatycznie modyfikowany wraz z np. zmieniająca się porą dnia, warunkami atmosferycznymi, itp.