Obiekty rekreacyjne
Kompletny system obsługi klienta w dowolnej wielkości obiektach rekreacyjnych: aquaparkach, basenach, muzeach, stadionach, dyskotekach, wyciągach narciarskich itp. Umożliwia rozliczanie czasu spędzonego na terenie obiektu z podziałem na wiele stref i taryf (np. sauna, solarium, basen).
Weryfikacja stanu „konta” klienta jest odczytywana w punkcie kasowym za pomocą paska elektronicznego (np. wodoodpornego zegarka) po przyłożeniu go do czytnika znajdującego się w kasie. Po uregulowaniu należności, kasjer wypuszcza klienta przez bramkę obrotową lub uchylną znajdującą się przy (wejściu/wyjściu) kasach.
System usprawnia pracę personelu kasowego, pozwala na wyeliminowanie nadużyć, a także dostarcza aktualnych informacji o ilości osób przebywających na terenie obiektu. Możliwość podglądu na graficzny plan obiektu pozwala na szybką weryfikację miejsca wystąpienia alarmu i niebezpiecznych sytuacji.
Dodatkową zaletą systemu jest obsługa karnetów abonamentowych w formie kart elektronicznych, możliwość sterowania urządzeniami (np. bramki obrotowe, uchylne, czytniki itp.) oraz współpraca z elektronicznymi szafkami basenowymi. Moduł raportów pozwala na generowanie zaawansowanych zestawień dla kadry managerskiej.